Z końcem czerwca wygasła umowa Widzewa z firmą LV Bet. Bukmacher związany był z łodzianami od początku reaktywacji klubu, ale dłużej współpraca nie będzie kontynuowana. Zwolnione miejsce wykorzystać może lider branży na polskim rynku.
W ostatnim sezonie na koszulkach czerwono-biało-czerwonych eksponowane było logo Noblebet. To siostrzana spółka przedsiębiorstwa z Tomaszowa Mazowieckiego, którego lokal (LV Bet) przez pewien czas znajdował się na stadionie przy Piłsudskiego. O tym, że miniony rok był ostatnim, w którym obie strony będą działać razem, informował sam partner za pośrednictwem mediów społecznościowych. Życzył przy tym widzewiakom powodzenia w Ekstraklasie, w której ci znaleźli się po ośmiu latach przerwy.
Hej, @RTS_Widzew_Lodz, pozamiatajcie tam w tej Ekstraklasie! Współpraca z Wami to była przyjemność. ????
Dziękujemy całej widzewskiej społeczności! ???????? pic.twitter.com/MGFJnnd1uM
— Noblebet (@Noblebetpl) June 30, 2022
Branża bukmacherska w kraju to jedna z najprężniej działających gałęzi, skupionych wokół sportu. Nietrudno więc domyślić się, że zwolnione miejsce będą chcieli zająć inne firmy. Widzew24.pl dowiedział się, że największe szanse na wejście do czterokrotnego mistrza Polski ma STS. To zdecydowany lider spośród polskich przedsiębiorstw, bazujących na zawieraniu sportowych zakładów wzajemnych. Powstała w 1997 roku firma przyznaje, że kontroluje ok. 50% rodzimego rynku. Od lat jest partnerem wielu klubów piłkarskich, z aktualnym mistrzem Lechem Poznań czy Jagiellonią Białystok na czele.
Z naszych informacji wynika, że związanie się Widzewa z STS jest na ostatniej prostej. Bukmacher nie zostanie jednak głównym sponsorem i nie zajmie czołowego miejsca na trykotach zawodników, ponieważ to zarezerwowane jest dla firmy Di Medical, która niedawno przedłużyła partnerstwo z klubem o kolejny rok, zwiększając swoje zaangażowanie finansowe. Nieoficjalnie mówi się w tym przypadku nawet o kwocie 2 milionów złotych rocznie. W przypadku STS stawka ma być mniejsza, ale nie będą to wielkie różnice – usłyszeliśmy.
Łodzianie wciąż mogą liczyć także na wsparcie pozostałych sponsorów. Z klubem pozostaje ZCB Owczary, reklamujący jeden ze swoich produktów – Termoton. Z kolei nadal z Akademią Widzewa współpracować ma firma Panattoni. Póki co nie wiadomo, co z dalszym partnerstwem z PGE oraz Murapolem. Umowy z tymi dwoma podmiotami skończyły się wraz z minionym sezonem. Zarząd jak dotąd nie informował, czy zostaną przedłużone.