News własny: Karnety na wiosnę później niż zwykle. Dlaczego?

Drużyna Widzewa udanie zakończyła 2019 rok, będąc liderem tabeli II ligi. Dobre wyniki rozbudziły apetyty kibiców, dlatego część z nich chciałaby jak najszybciej zakupić karnet na wiosenne mecze łodzian. Chętni muszą jednak uzbroić się w cierpliwość.

W ubiegłych latach sprzedaż stałych wejściówek rozpoczynała się już na początku grudnia. Dzięki temu klub miał więcej czasu na ich dystrybucje, a z drugiej strony wcześniej do jego kasy zaczynały spływać pieniądze. Korzystali również fani, nierzadko kupując karnet jako prezent pod choinkę. W tym roku będzie jednak inaczej, sprzedaż rozpocznie się dopiero po nowym roku. Kiedy dokładnie? Dziś oficjalna witryna poinformowała, że nastąpi to pod koniec stycznia.

Jak dowiedział się Widzew 24, odłożenie tego na następny miesiąc wynika z przyczyn technicznych. Przy Piłsudskiego pracują nad nowym systemem informatycznym, który będzie obsługiwał nie tylko zakup karnetów i biletów, ale także wiele innych platform, takich jak oficjalna strona internetowa czy sklep z pamiątkami. Zmiany będą widoczne nie tylko od strony zaplecza, ale także dla kibiców, którzy dostrzegą nie tylko przemodelowaną szatę graficzną, ale także nowe funkcjonalności.

W planach jest nie tylko zintegrowanie ze sobą wszystkich platform sprzedażowych czy mediowych. Klub pracuje również nad specjalnym programem lojalnościowym, który byłby połączony z całym ekosystemem informatycznym. Prace nad zmianami trwają i gdy tylko znana będzie data ich zakończenia, wówczas fani mają zostać poinformowani o harmonogramie sprzedaży karnetów na drugą część sezonu. Dowiemy się wówczas także, ile kosztować będą stałe wejściówki. Z pewnością będą tańsze od tych z poprzedniej rundy, bowiem drużyna Marcina Kaczmarka rozegra w niej nie dziesięć, a siedem spotkań, kolejno z: Olimpią Elbląg, Skrą Częstochowa, Legionovią Legionowo, Lechem II Poznań, Elaną Toruń, Stalą Stalowa Wola oraz na zakończenie rozgrywek ze Zniczem Pruszków.

Przypomnijmy, że latem Widzew sprzedał dokładnie 16 377 abonamentów, kolejny raz bijąc własny rekord Polski. Nie wszystkie zostały jednak zakupione na cały sezon, część z nich obowiązywała tylko jesienią, stąd nerwowe wyczekiwanie na nową dystrybucję tych kibiców, którzy nie mają jeszcze zarezerwowanego krzesełka na rundę wiosenną.

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o